Avui hem celebrat els aniversaris del mes de Juny, menjant una coca d'anís, boníssima!!! I per seguir mab la tarda hem jugat el Bingo!
Moltes Felicitats a tot i totes!!!!
Aquest blog està confeccionat pels residents que assisteixen a les classes d'informàtica. Aprofitem per explicar el què fem a la residència i compartim els articles que ens semblen interessants. Esperem que el disfruteu tant com nosaltres fent-lo.
Avui hem celebrat els aniversaris del mes de Juny, menjant una coca d'anís, boníssima!!! I per seguir mab la tarda hem jugat el Bingo!
Moltes Felicitats a tot i totes!!!!
S'acaba el curs per les escoles i acabem el quart any de col·laboracions amb els Instituts.
L'Escola Mare de Déu de Lourdes ens va voler fer una festeta de cloenda on es van entregar els diplomes d'assistència als alumnes.
Ens van donar les gràcies per tot el què havien pogut viure amb aquest projecte de Servei Comunitari i van agrair els residents per tot el que han après amb ells, els hi van portar berenar i van fer jocs amb ells.
Ja els esperem amb els braços oberts per el proper curs.
Moltes gràcies a tot@s.
Aquest mes de juny hem celebrat la Barbacoa amb els residents i professionals de la residència. Vam passar un dia fantàstic, el dia ens va acompanyar, no feia molta calor.
El menjar estava boníssim, moltes gràcies al consorci per poder fer possible aquest dinar tan especial per a nosaltres, ja que és un compartir tots junts, en un altra zona de la casa i es crea un ambient de celebració.
A la tarda un cop pres el cafè vam poder gaudir de l'obra de teatre Pamboli, on li tenim un especial afecte els actors, perquè han tingut en aquesta mateixa residència familiars seus. Són molt divertits, vam riure una bona estona i ells feliços de veure les cares dels residents rient i contents de la seva visita.
Gràcies els residents del centre de dia i residents per ajudar a fer la decoració tan bonica i a tots els treballadors que van col·laborar en fer-ho possible, i a l'Esther per sempre genera espais d'unió entre tots.
Per molts mes anys més!!
Aquesta setmana hem celebrat els aniversaris del mes de maig amb un pastís de préssec, fet pels residents i usuaris del centre de dia. I després hem fet un bingo tots junts!
Moltes Felicitats a totes!!!!
MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES
els residents que celebren l'aniversari el mes d'Abril.
ens encanta celebra rels aniversaris, assaborir un bon dolç i cantar entre tots la cançó d'aniversari feliç.
Per molts anys mes!
MOLTES FELICITATS A TOTS
Aquest mes celebrem l'aniversari de 4 resident, una d'elles centenaria.
Vam tenir el honor de rebre la familia i l'alcalde de Mataró conjuntament amb la directora de la Residència l'Ester per fer l'entrega de la placa centenaria.
Quants mes siguem en el mateix mes, millor ens ho passem el dia que ho celebrem. Ja que entre tots sumem molts anys!
Es un honor poder celebrar amb cada un de vosaltres el vostre aniversari.
Per molts anys mes!