dimarts, 16 de juliol del 2019

TONI PARULL

Com ja sabeu, desde fa uns anys la Residència Sant Josep edita un bloc en el qual d'una manera informal es poden veure les activitats que fa la residència entre altres temes.
Creiem que arribat l'hora de què conegueu el nostre bloguer més famós de la residència...
Us presentem al senyor Toni Parull, i per què el podeu conèixer una mica més, hem fet una petita entrevista de la qual us deixem editat al blog el resultat de la mateixa.

1 )On vas néixer, i que d'agrada més de la ciutat on vius
       Vaig nèixer a Mataró, el que més m'agrada ès com era abans la ciutat.

2 ) Al col.legi quines matèries eren les que mes t'agradaven
       Totes m'agradaven.

3) Quin és l'àpat que més t'agrada
       La paella.

4) Dos adjectius que et descriguin
       Extrovertit i sociable.

5) El fet més important de la teva vida
       El començament de la democrácia.

6) Dues persones que creguis que han estat importants per  la humanitat
       El científic Hawking  i  el Dr. Fleming. 
  
7) Si poguessis passar un dia amb una persona famosa, qui triaries
       Ava Gardner.

8 ) Quelcom que et faci por
       La soletat.

9 ) Dues coses que d'agradi fer en el teu temps lliure
       Escoltar música i el teatre.

10 ) Quina era la teva professió
       Comercial.

11 ) Si poguessis retornar al passat quines coses canviaries.
       Treballar pel meu compte.


Esperem que us hagi agradat... i sobretot donem les gràcies a la feina ben feta d'en Toni.



1 comentari:

  1. Toni Parull, senyor Parull: encantat de llegir l'entrevista !
    És divertit que encara penseu en l'Ava Gardner !
    Jo encara penso quan el meu pare em parlava de can PARULL i les vostres màquines.
    A la Residència, sempre recordarem la vostra intervenció a l'Assemblea de febrer de 2015 reivindicant la reforma del davant, per poder fer la volta. Ara que és a punt d'acabar-se, pensem fer un gest simpàtic per anomenar-la la Ronda del senyor Parull. Ja en parlarem !

    ResponElimina